HD se ani nehlasi

ivanhw@centrum.cz ivanhw@centrum.cz
Pátek Červen 3 22:48:39 CEST 2005

Zdravim konferenci,

vypnul jsem dnes PC, abych pripojil DVD. Po zapnuti nabihalo vsechno nejak pomalu a z jednoho HD -neni bootovaci se ozyvaly podivne zvuky.
HD se se roztoci, po dosazeni max otacek se zacne ozyvat tuk-tuk, asi vterina pauza a zase tuk-tuk. Jsou citit narazy a vypada to, ze je to vystavovani hlavicek sem a tam.
Po nejake tobe to prestane a disk se i prestane tocit. Stejne to dela, pokud ma pripojene pouze napajeni.
Detekce HD v SETUPu je negativni, jako by nic nebylo pripojene, jen to trva asi 20 vterin, nez detekce skonci.
Je to Barracuda 7200.7 120GB ST3120026A

Provadet profi zachranu dat nema smysl, jsou tam videa, ale hl. rodinne fotky, ktere jeste nebyly vytisteny ani vypaleny na DVD...

Hodila by se mi najaka dobra a podnetna rada, co se da delat.

dekuji predem Ivan