trochu OT:KTE

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pátek Červen 3 16:47:15 CEST 2005

Zdravím,

    já kupovala KTE už v roce 1993, mám je všechny od 8/93 a mám i to
poslední.

    Proč skončilo ? Kvůli lidské hlouposti a penězům :-(  Internet v tom
prstíky nemá, aspoň podle toho, co vím.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Bedrisek wrote:

>Zdravím konferenci,
>
>nevíte proč skončil časopis KTE? Odebíram ho již od roku 97 a poslední
>dobou(si dva tři roky zpátky) jeho úroveň velmi stoupla(pěkné teoretické
>články a seriály).Myslím že to je škoda.Ze by důsledek internetu a přesycení
>informacemi?

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0522-0, 30.05.2005
Testovano: 3.6.2005 16:47:23