Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červen 3 14:04:52 CEST 2005

MK wrote:

> Pokud mas ctyri spinace na jednom miste - hned vedle sebe, tak proste
> pouzijes
> BCUcko jen jedno - to neznamena, ze od ctyrech spinacu tahnu pres pul patra
> spagaty k nejake krabicce :-))))))

OK a to "BCUcko" je schovane v spinaci?  (co to BCU vlastne je? CU by
som tipol na control unit ale co s B?)

 > jen jsem poslal obrazek
> stavu,
> ke kteremu se casem mozna dopracujes od soucasneho vrabciho hnizda :-))))))

Ooo, to urcite nie, jednak 90% svetiel je riadenych normalne priamo
vypinacom ako u ludi; a druhak vacsina z vrabcieho hniezd vobec nie je
domaca automatizacia (ale alarm, telefon, telegraf(*), to cierne vlavo
je napr. klima, apod.).

Ale rad by som sa dopracoval k uhladnej verzii silovej casti, podla
moznosti z profi sucasti a zapojenej profikom (mozno aj s tym
patchpanelom? ak je to teraz in :-) ), preto sa znova pytam, ci niekto
nevie nejaky slusny ale lacny dimmer?

wek

(*) resp. jeho moderna verzia (ethernet) :-)