Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pátek Červen 3 13:53:44 CEST 2005

> Ty (resp. majitel "domceka" s 8-10 miestnostami + bazen a ostatne
> nevyhnutnosti) ma pospajane snimace (vratane tlacitok) zbernicou, takze
> takcitak mu nejaky kabel od snimacov do centraly/rozvadzaca vedie.
> Navyse si tvrdil, ze tlacitka sa zvyknu zdruzovat do krabiciek s
> inteligenciou, t.j nie je inteligentne kazde tlacitko zvlast - to som
> myslel tymi krabickami, ktore niekam treba umiestnit a musia byt pekne.

Pokud mas ctyri spinace na jednom miste - hned vedle sebe, tak proste
pouzijes
BCUcko jen jedno - to neznamena, ze od ctyrech spinacu tahnu pres pul patra
spagaty k nejake krabicce :-))))))

> A hovorim len, ze hviezda nestoji v pripade rodinneho baraku co sa tyka
> kabelaze o nic viac a nemusim riesit ziadne krabicky, vsetko ide pod
> omietkou prip. v husich krkoch. Vyhoda hviezdy je to iste ako vyhoda
> tzv. strukturovanej kabelaze u ethernetu.

jezisi kriste, ja prece nikoho nepresvedcuju, jen jsem poslal obrazek stavu,
ke kteremu se casem mozna dopracujes od soucasneho vrabciho hnizda :-))))))

Ano

S pozdravem
MK