Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červen 3 11:47:59 CEST 2005

> Ale to neni u mne :-))))

Jaaaaj... :-)

> A skutecne se jedna o instalaci EIB v jednou mensim domecku.

mensi=?

> Celkem srozumitelne jsem zde psal, ze instalace EIB se povetsinou dela
> smisena - spinace, stmivace jsou umistovany do rozvadecu a ovladani
> (tlacitka, etc) je rozhazeno a propojeno sbernici po dome (po patrech)
>
> Ono se obcas oplatit cist ty me blaboly az do konce :-)))))))

Ale ja to poctivo citam a dokonca som tusim na to aj odpovedal, a este
stale si za tym aj stojim: nevidim vyznam u _rodinneho_domu_ stahovat
vypinace a spol. jedneho poschodia (podlazia) do krabicky (so vsetkymi
jej praktickymi a estetickymi nasledkami) a odtial ist zbernicou; podla
mna je jednoduchsie a lacnejsie rovno dotiahnut vsetky vypinace a spol.
priamo do ustredne. Tam mozu byt pripojene na presne tu istu krabicku.
A v pripade potreby sa to potom da zapojit aj inak.

Taka centralizovana distribuovanost :-)

wek