Velmi pekna nabijecka...

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 3 11:15:02 CEST 2005

> Prectete si jeste jednou, co jsem napsal a zkuste to
> tentokrat vnimat.
> Pro jistotu to nechavam dole.

Pominul jste jako spravny demagog vse dulezite a to ze Duratrax je spise
analyzer nez jen cisty nabijec a vybral si jen par detailu co se Vam hodili
do kramu.

> modelaru nestkate.
>
> Otazka je, co to je "bezne". Navic zde nejsou pouze modelari
> (dokonce si myslim, ze je nas tu mensina).

No presne tak jsem to myslel - vetsina zde nejsou modelari a tudiz se v
realu malokdy setka s potrebou  nabijet 25 clanku v serii. Takze to co jste
vyzvednul u U25 je pouzitelne jen malokdy a to i pro hodne modelaru.
Takze Vami uvedena JEDINA vyhoda (pocet clanku) je pro bezne pouzivani
(pokud nezavodite) prakticky nepouzitelna. Nic jineho jste jako plus pro U25
neuvedl.

Mnohem vic bezny clovek oceni, ze si muze prohlednout graficky co ty baterie
delaji (Duratrax umi zmerit treba i impedanci clanku).

> A ona je doprava zdarma? A co clo? Co zaruka?

No pokud sezenete nekoho v USA kdo Vam to tam koupi a posle jako balicek tak
se da lecos odmazat.

RadekCX

P.S.: neveril bych co jste schopnej vyprovokovat jen z blbyho odkazu na
urcite zajimavou nabijecku a zajimavou cenu