Velmi pekna nabijecka...

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 3 09:06:29 CEST 2005

Takze jinymi slovy receno:

Ultramat 25 z toho co umi Duratrax umi jen velmi malo a jeho jedinou vyhodou
je ze umi nabijet vice clanku coz je vyhoda jen pro toho kdo nabiji vic
packu (treba 3 osmiclanky U25 zvladne - musi byt samozrejme dokonale stejne
vybite) najednou a chvata.
Bezne se vic nez s deseti clanky NiXX a 4 clanky u LiXX u modelaru nestkate.

A bez dopravy je Duratrax o 200Kc levnejsi pokud pocitam $ za 25Kc.

RadekCX