OT: Help

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Čtvrtek Červen 2 23:56:17 CEST 2005

On Thu, Jun 02, 2005 at 09:49:57PM +0200, Radek a Petra Vickovi wrote:
> Osobne s Win zadny problemy nemam - co se tyka podobnych instalaci tak jsem
> zazil zatim vic problemu na linuxu a to jsem u toho jen asistoval a sledoval
> jak povolavaji stale vyssi a vyssi linuxove sarze a vysledek? ...
> nerozbehli to - potupne to nainstalovali na Win (konkretne server S26 od NCR
> a Red Hat 7.0)

no a ja linux (debian) instaluju celkem normalne a nemam s tim prakticky
problemy. oproti tomu s widlema jsou problemy vsude a porad. jo, jiste
-- kdyz se chce z daneho hw dostat maximalni vykon, zabere to cas. ale
to je vec, ktera s widlema ani udelat nejde, ze ano..

to, co je na linuxu problemove okolo hw je hlavne acpi, nove grafarny
a winmodemy. vetsina problemu je ale uspesne resitelna.

co se tyka desktopu, tak ja treba windows nesnesu, protoze na me porad
odnekud vyskakuji nejake dialogy uprostred prace na necem jinem a neda
se toho zbavit.

pokud fakt mate nejaky pocitac, kam podle vas nejde linux nainstalovat,
tak to klidne udelam. jinak tedy nejrychlejsi test funkcnosti linuxu na
danem stroji je knoppix. vetsinou se chytne a kdyz ne, tak se teprv
resi, jak tam linux rozchodit.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #233: