Parametry injekcnich jehel

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 2 22:05:26 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 2.6.2005:

> Hmm... Nemam uplne nejnizsi hodinovou sazbu, nicmene ze by cena te
> jehly za tech cca 30 vterin az minutu upravy narostla o
> stokoruny.....no.....

V Tvem pripade dost mozna i o tisice, vzhledem k Tve zjevne prilisne
sporivosti, nez si vyrobis frezu z kafomlynku a frezku z vrtaku :-) Na
druhou stranu je fakt, ze mas-li tu diskutovat o takovych hovadinach
nebo si frezovat jehlicky, tak to uz jsou lepsi ty jehlicky.

No, neresme to. Ja jsem si u Conrada koupil tri jehly, dal jsem za ne
celkem necelych 100 Kc vcetne DPH. A nemam s tim problem. Nemusel jsem
nic frezovat a rovnou jsem jednu mohl nasadit na pajeci pastu v cene
nekolikanasobne vyssi s expiraci nekolikanasobne kratsi, druhou na
tavidlo, ktere take nebylo zrovna zadarmo, a treti se mi tu nekde
povaluje. Vzhledem k tomu, ze jsem tak tlustou jehlu stejne nekoupil v
zadne ze 3 navstivenych lekaren a 1 navstivenych zdravotnickych
potrebach, usetril jsem mimo toho frezovaciho casu take cas s obihanim
dalsich kseftu...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem