OT: Help

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Červen 2 21:37:37 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):
> Presne kvuli Vam jsem psal tu poznamku a lituju, ze preci jen zvitezilo
> zdvorile "ja".
>
> Na tom notebooku je jako druhy system prave Mandrake - bohuzel ten notebook
> je vyuzivan komercne moji manzelkou a ta na nem musi odvadet PRACI a ne se
> seznamovat s novym OS - navic vsichni jeji zakaznici (PR agentura je nyni
> predevsim o elektronicke komunikaci) vyzaduji Win formaty...

Ano. Znam weby techto subjektu (nejsou obvykle schopne se korektne
zobrazit jinde nez v IE a jsou v tomto smeru naprosto suverenne
dominantni, snad jeste mohou soutezit s "human resources agencies" a
podobnymi besy). Dalsi radeji nebudu komentovat, chci-li zustat zdvorily
(a to zatim chci).

Zlatej D-fens.

--
Jirka