JTAG ICE

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Čtvrtek Červen 2 21:13:32 CEST 2005

Zdravim konferu,
mam nasledujici problem: mam Kostuv JTAG miniICE. Nejakou dobu jsem ho uspesne pouzival, pak skoncil na cas v supliku. Ted jsem ho zase potreboval, ale nastal problem. AvrStudio hlasi, ze si potrebuje novy firmware. Ovsem pri pokusu ho nahrat nahlasi "No supported board found! AVRProg version 1.40" a tim jsem skoncil. Je velmi pravdepodobne, ze jsem od posledniho uspesneho pouzivani upgradeoval AvrStudio a toto je pricinou. Mne spis zajima, jak to rozchodit.

Pro informaci:
-po zapnuti napajeni sviti obe LED. Po pokusu o spusteni AVRProg cervena LED zhasne
-Pouzivam AVR Studio		4.11.401
GUI Version		4, 11, 0, 401
Operating System
Major			5
Minor			0
PlatformID		2
Build			2195
Service Pack 4
Plugins:
Stk500Dll	1, 0, 0, 43

-JTAG ICE je pripojen pres Profilic USB-COM adapter.

Predem dik za rady/napady co s tim
Marek

Reklama: Když večer nevíš s kým, tak já poradím.
http://new.openads.cz/adclick.php?bannerid=6&zoneid=4&source=&dest=http%3A%2F%2Fwww.tojsemja.cz