OT: Help

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červen 2 20:54:40 CEST 2005

Presne kvuli Vam jsem psal tu poznamku a lituju, ze preci jen zvitezilo
zdvorile "ja".

Na tom notebooku je jako druhy system prave Mandrake - bohuzel ten notebook
je vyuzivan komercne moji manzelkou a ta na nem musi odvadet PRACI a ne se
seznamovat s novym OS - navic vsichni jeji zakaznici (PR agentura je nyni
predevsim o elektronicke komunikaci) vyzaduji Win formaty a musi to byt
naprosto spolehlive co se tyka vymeny dat - bez pardonu.

Na druhem stolnim PC pracuji ja a take komercne a take jsem nucen fungovat
na Win.

Takze Vase "skoleni" bylo totalne mimo misu.

Jinak jako obvykle v tom byly Win nevinne - SW od WiFi karty rozjel nektere
servisy (nekorektne se nainstaloval) takovym zpusobem, ze totalne odvaril
sitovou komunikaci - stacilo zminene sluzby pozakazovat a vse jelo OK.

Takze jsem bez viru.

RadekCX