OT: Help

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 2 20:08:46 CEST 2005

Dne čtvrtek, 2. června 2005 11:18 Jirka <zaloha@volny.cz> napsal(a):
> Podotykam, ze se stale citim jako linuxovy laik (s letitou praxi v DOSu
> a Windows), nicmene Mandrake je natolik uzivatelsky privetivy, ze ho pri
> trose snahy lze zvladnout zcela bez problemu. Navic ma ten system
> zvlastni vlastnost - i "nesoftwarove" zalozeneho jedince dokaze casem
> "vtahnout", protoze ruzna reseni ruznych problemu tam byvaji jednoducha
> az trivialni a vse je prevazne logicke (ted mam na mysli ruzne textove
> konfiguracni soubory, ovladani pomoci konzole apod.). Kouzlo je ale v
> tom, ze zpocatku to neni nutne, v podstate vse lze i "naklikat". Na webu
> [...]

Pred dvema lety jsem nainstaloval jednomu uplnemu laikovi co mel rozbite wokna
Mandrake 9.1, ma ho tam doted a dela na nem (nekdy mu tam dam 2005LE, se
nebude stacit divit). Problemy s prechodem nemel zadne, jen 2x se me behem
prvniho roku zeptal na nejake malickosti, jinak si to pochvaluje. Naproti
tomu ja jakozto profik mel s prechodem na linux pomerne velke obtize, trvalo
mi to cca 2 mesice nez jsem si na nej zvyknul a doted jsem dokonale nezvladl
vsaknout algoritmus akcelerace mysi (je jiny nez pod woknama, na woknech jsem
byl schopen se mysi trefit prakticky poslepu, holt jsem s woknama mysi
najezdil vic kilometru). Ovsem ted jsem zraly na psychinu kdyz mam cokoli
delat pod woknama (staci word, kdyz pretahnu nekam ramecek a on uskoci na
druhy konec stranky a nechce si to nechat vymluvit).

--

                        Jaroslav Lukesh