Pajeni bezolovnateho pouzdra olovnatou pastou

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Červen 2 15:39:17 CEST 2005

Mozna ze to bude zajimat i dalsi, takze zjistil jsem, jak to je.

Nejprve jsem zavolal panu Dr. Alesi Kroupvi z Ustavu fyziky materialu v
Brne. Byl velice ochotny, a potvrdil, ze az na vyjimky by problem s touto
kombinaci pajeni nastat nemel. Dale jsem volal panu doc. Szendiuchovi z VUT,
ktery byl taktez ochotny a nabidl mi i testy pajeneho spoje na svem
pracovisti. I on me ujistil, ze u malych soucastek by to melo byt naprosto
bez problemu, u vetsich pouzder asi take.

Tedy odpoved neni zcela jednoznacna.

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 02, 2005 11:27 AM
Subject: Pajeni bezolovnateho pouzdra olovnatou pastou

Dobry den,

potreboval bych radu od znalcu reflow pajeni. Mohu mit na SMT desce, ktera
se paji beznou reflow peci a beznou pastou obvod urceny pro bezolovnate
pajeni ? Pripaji se polehlive ?

Vsichni mi rikaji "asi urcite", ale vzhledem k tomu, ze jde o vetsi serii,
rad bych, aby mi to potvrdil nekdo veci znaly.

Dekuji.

S pozdravem
Pavel Poucha