RE: Znalosti ze SP© elektrotechnické

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Čtvrtek Červen 2 00:18:05 CEST 2005

Zdravim,

Nevim panove, jak to mate v ostatnich oborech, ale fyzika je jeden z oboru,
ktery dokaze prave jen s matematikou a predeslymi experimentalnimi vysledky
objevovat nove vlastnosti a zakony. Nerika tim, ze fyzika neni obcas
zaskocena experimentalnim vysledkem, ale ze by to byl staly jev, to zas ne.
Nicmene experiment je zakladem pro overeni teorie a pripadne jeji korekci.

S pozdravem,
		Marek Pavlu