Kterak správně změřit odběr proudu za delší čas ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červen 1 09:31:31 CEST 2005

Pavel Novotný wrote:
> Pokud nemate dostatecne rychly merak a je obtizne spotrebu spocitat
> matematicky, lze u takto malych zroutu energie pouzit k napajeni
> velky kondenzator a spocitat vydrz pri napajeni energii ulozenou v tomto C.
> Problem je ze například 1F kondenzatory doma nema každý.

Ak ma 500mAh baterka vydrzat 3 mesiace, vychadza mi to okolo 13mAs pri
vydrzi 1 minuta, to pri poklese o 3V (co bude aj na tej 9V baterke) je
okolo 5mF co nie je beznadejne najst v supliku resp. vyskladat z mensich.
Pomylil som sa niekde?

wek