OT Klimatizace z Tesca

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Červenec 31 22:32:00 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 31.7.2005:

> Pokud dotycny narazi na prodavace, schopneho a ochotneho
> zkompletovat onu klimatizaci, napustit schadivo a to vse zaucelem
> predvedeni v chodu pro poteseni potencialniho kupce tak mi prosim
> vas poslete kontakt na toho prodavace, hned ho zamesnam :-).

No vzhledem k cene jsem predpokladal, ze je to takova ta mrcha do
obyvaku, co ma tak maximalne (a mnohdy ani ne) vyvod teplteho vzduchu
hadici... takove bezne maji ve vsech marketech pustene na ukazku...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz