ADMIN: Grrrrrr ...RE: WS International

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Červenec 31 12:50:31 CEST 2005

 Vazeny pane, v pravidlech o prispivani do konference je pomerne presne
definovano co je OT a jak s nim nakladat, vcetne spravneho oznaceni v
predmetu. Informace, ze se noze Henkel...neco nebrousi je sice mozna pro Vas
zasadni, ale zajimat bude spis kuchare tedy bych se obratil spis do nejakeho
jineho fora.

ADMIN

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
On Behalf Of POST - Nuslj1
	Sent: Sunday, July 31, 2005 12:28 PM
	To: hw-list@list.hw.cz
	Subject: WS International

	Pro zajímavost:

	Koupil jsem sadu nožů Henkellbach (od WS Intrernational) při prodeji
tuším před Albertem a bylo mi sděleno že mám během 2 leté záruky nárok na
bezplatné nabroušení. Po 1,5 roce jsem volal na telefon uvedený na záručním
listu. Byla mi sdělena adresa a že mám přiložit průvodní dopis o tom

	že požaduji nože nabrousit a kopii záručního listu. To jsem udělal a
teď mi přišla sada zpátky s tím že nože nebrousí!!!

	Jaroslav Nušl

	http://www.nod32.cz