Moduly AUREL

Radim Hořínek cotidotoho@volny.cz
Sobota Červenec 30 17:03:58 CEST 2005

Dobre odpoledne,
ma tady nekdo zkusenost s moduly AUREL? Ja jsem zakoupil RX-BC NBK a
TX-SAW IA (int. antena), oba na 433,92MHz, ale najak mi nekomunikuji. Mam
je zapojeny spravne (uzemnil jsem i vyvody, ktere jsou propojeny na modulu
a u RX mam pripojeno +Vcc taky na obou kontaktech, jako antenu na RX 17cm
drat (zkouel jsem i bez) napajeni obou mam 5V (u TX mam spravny vstup) a
testoval jsem je vedle sebe tak, ze jsem u TX spojil modulacni vstup s
Vcc, ale na vytupu RX napeti vzrostlo na cca 1V a pak zase kleslo k 0V,
ikdyz na TX bylo porad VCC. Na testovacim vystupu je napeti kolem 2,5V.
Poradi mi nekdo, jak mam toto vyresit? Diky predem
R.Horinek

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/