Regulace motorku 230V 50hz

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Červenec 29 18:52:32 CEST 2005

To je synchronni motor, tudiz potrebujete generovat napeti o
frekvenci, primo umerne pozadovanym otackam. Jinak tenhle druh motoru
pracovat neumi (drnci, cuka, skace,...).

Pro mene narocne rizeni Vam bude stacit generovat jeden prubeh
(staci i obdelnik, ale trojuhelnik ci sinus by byl lepsi), pro lepsi
rizeni generovat i o 90stupnu posunuty (misto rozbehoveho kondiku).

ZdraviM.P.