Nahrada OZ ?

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pátek Červenec 29 11:29:18 CEST 2005

Co to ma byt za projektik ? meteostanice ? Ja jsem sel cestou distribuovane
inteligence na 1-Wire (narvane do 12F675, je to levne a je to dostupne jako
housky na krame). Kus toho je videt na http://www.lphard.cz sekce
meteorologie. Dalsi zkusenosti s vyvojem tam dam do konce prazdnin,
prototypy uz maji neco nabehano a doladuji par veci v SW, tak aby behal i
pod originalnim SW od Dallasu (resp. dodelavam odezvu na Search algoritmus).
Dneska bych uz do nejake slozite analogariny nesel, ten PIC ma 10 bit A/D,
ktery jsem v prvopocatcich rozprostrel pomoci OZ a vyuziti tri kanalu tak
abych z nej vybusil vetsi efektivni rozliseni. Nicmene to nema moc valny
smysl ADS1100 od TI je bez problemu dostupny, ma v sobe vstupni
programovatelny zesilovac a napr. barometr s nim vychazi nechutne jednoduse.
Pro BPW21R mam pripravene zapojeni s switching OZ, konkretne jsem na podobne
ucely koupil ICL7650SCPA-1, ten je uz ale blbe dostupny (a pekne fousaty)
profici poradi asi lepsi.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Tuesday, July 26, 2005 1:50 PM
To: 'HW-news'
Subject: Nahrada OZ ?

Pro jeden projektik, ktery prijde zverejnit, potrebuji nahradit OZ puvodne
OP491 respektive AD824 za neco co lze koupit v kazdem krame  (GM,GEs atp.) v
SMD.
OZ jsou pouzity jako buffery a zesilovace mezi 12bit ADC a cidla jako jsou
HIH-3610 (vlhkost), MPX4100Ap1 (tlak) atd.
Pokud by se dany OZ hodil i jako zesilovac k fotodiode BPW21R bylo by to
super, nicmene to uz chci asi moc a pro diodu zustanu u samostatneho OZ .

Dekuji