mikrovlnka

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červenec 29 10:31:04 CEST 2005

no ted jsem se bavil s vyjezdovym doktorem(pracuju na zzs) a nic se
nevypina.proste ho resuscituji nezavisle na tom kardiostimulatoru
protoze je to samozrejme daleko vetsi "pecka" . jenom rikal ze to vidi
na ekg jak se ten stimulator snazi srdce nahodit ale nic se nikde
nevypina a taky by na to asi nebyl cas :))) a kardiostimulatory nebezi
nepretrzite jenom v pripade nejake aritmie nebo jine poruchy srdce
zacne ten kardiostimulator davat pulsy aby srdce dostal do normalnu.

snehulak