Omnilux lampy

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pátek Červenec 29 10:12:20 CEST 2005

A vite to nebo si to myslite? Ja sice chapu argumenty typu "halogen efektu",
ale zase jsem (a muj kolega z prace take) nekolik let pouzival jako hlavni
zdroj osvetleni 500W "vanu" se stmivacem. Bylo to ve velke mistnosti 5x6m se
stropy 4.2m a svetlo bylo namireno proti stropu. Vetsinu casu bezela tak na
50%. Me vydrzela asi 3 roky bezneho sviceni misto hlavniho lustru a kolegovi
snad jeste o rok dyl. Banka na koci byle jen trochu bila - lehky povlak a
jedine co se stalo, ze se totalne rozpadla ta keramika kolem kontaktu.

RadekCX