Omnilux lampy

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Červenec 29 08:35:00 CEST 2005

Slosarek, David napsal(a):

> KDyby jste
> se podivali na
> http://www.omnilux-lamps.com/eur_artdetail.php?artnr=88125005&lang=E
> a zkusili mi rict, zda tato lampa muze byt bez problemu pouzivana s
> triakovymi stmivaci ?

Jak to mame z uvedene stranky poznat? Dle meho technickeho nazoru je to
zhruba takto: pokud budete v podstate jakoukoliv halogenovou zarovku
_trvale_ pouzivat v lehce podzhavenem stavu, asi ji zkratite zivotnost.
Tim "lehce podzhavenym" stavem mam na mysli onen interval nizsich
teplot, ve kterem jeste nefunguje halogenovy cyklus (zde a jinde vickrat
popsany), ale na druhou stranu v nem uz dochazi k vyznamnemu odparovani
castic vlakna. Jestlize s ni obcas zacvicite stmivacem a pak ji date
opet plne napeti, asi se nic moc nestane. Nakonec zadna zarovka nevydrzi
vecne....

> Jeste je tam podobna a ma napsanou ne Halogen, ale Tungsten (wolfram)
> coz nechapu co znamena, kazda snad ma vlakno z wolframu, ne ?

Pokud vim, jiste. Proste jen obchodnicke kecy, nic nerikajici popis
tehoz ruznymi slovy... Nesmite taky tak "zrat" kazdou informaci, kterou
Vam kdektery globson a jeho "creativci" a podobni zmrdi ((c) DFens)
naserviruji...

--
Jirka