mikrovlnka

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červenec 28 17:49:23 CEST 2005

No skuste oziarit mikrovlnkou napriklad pocitac a uvidite aky bude mat
vplyv na jeho funkcnost :-) Vzhladom na to, ze hlavnou funkciou
kardiostimulatora je davat impluzy srdcovemu svalu aby spravne pracoval
skuste porozmyslat nad tym co sa stane ked sa tie impulzy vytratia...
(pre ritopichov, ano kazdy stimulator funguje inak a su aj take co
dodavaju impulzy len ked treba a nie stale)