Jaky zvolit programator?

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Červenec 27 15:24:50 CEST 2005

ano tohle je model ktery zatim neni oficialne v prodeji
a co se tyka sw no na rovinu minimalne mesic
ale ja uz ho pouzivam mesic na stole a jde mi to i v cinstine :-))
(kombinace znaku a obrazku a cislic tak se to da )
a co se tyka ceny asi mirne nad 10 tacu
jinak parametry to ma stejne jako ten na usb od elneku

redukce se behem 14 dni objevi na www