lehke OT - T-mobile EDGE na siti

konference@ei.cz konference@ei.cz
Středa Červenec 27 11:37:30 CEST 2005

CDMA je bajecna vec, kdyz funguje.

Nekdy mesic v kuse jsem nepoznal vypadek, ale byly dny, kdy jsem nadaval
jako havir.
Nekdy jsem nekolik hodin poslouchal radio a nepoznal jsem vypadek, nekdy
to bylo kouskovane.

Muj problem je ten, ze jsem na kraji signalu, takze pri zhorsenem pocasi
jsem mel vypadek. CDMA ma totiz starsi sit a mene hustou nez GSM.

Na svoji dobu u nas bylo CDMA - bomba, stejne jako GPRS Data nonstop
pred dvema lety.

ADSL zatim nechci, nebot jsem mnoho tydnu na cestach a potrebuji mit
mobilni internet.

EDGE je na stozaru cca 1000m odemne a signal je zde plny.

CDMA jsem pouzival na AMPERu, Pragoalarmu, ... v Praze a nebyl problem
na malou antenku - doporucuji www.cdma.cz

Ty Krkonose bych radeji vyzkousel. Napr. na chate Pod Spalovem u
Zelezneho Brodu jsem nemel ani CDMA a ani T-mobile GPRS

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )