Re:Jak to resi profesionalove ?

a b prtkonf@seznam.cz
Středa Červenec 27 09:09:12 CEST 2005

Jeste je otazka jak rychle se meni signal lezouci z cidla... Pokud budeme predpokladat, ze hodne pomalu, tak bych byl drsnej a zapojil bych delic ze dvou 10k odporu a mezi stred delice a zem bych dal kondenzator (rekneme 10n), pak bych to zapnul a overil bych jestli to splnuje pozadavky na presnost. Pokud ano, pak bych to dal neresil...

Tot nazor profesionala :)

Honza