OT: Vypocet teploty v místnosti

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Středa Červenec 27 08:07:04 CEST 2005

Dne út 26. července 2005 21:50 Daniel Valuch napsal(a):
> Len rychly odhad...

Velmi dekuji za vas rychly odhad.

> [...]
> 4/1.168=3.4m^3 vzduchu o 1°C za sekundu.
>
> Ked zanedbame vsetko ostatne tak sa da lahko odhadnut, ze ak chcete mat
> v miestnosti:
> - teplotu vyssiu o 1°C od nasavaneho vzduchu potrebujete 3.4m^3 za
> sekundu (204 m^3 za minutu)
> - teplotu vyssiu o 3°C od nasavaneho vzduchu potrebujete 1.1m^3 za
> sekundu (66 m^3 za minutu)
> - teplotu vyssiu o 10°C od nasavaneho vzduchu potrebujete 0.34m^3 za
> sekundu (20 m^3 za minutu)
> - teplotu vyssiu o 30°C od nasavaneho vzduchu potrebujete 0.11m^3 za

Tohle presne jsem potreboval, dekuji.

> Vypocet ale nekoresponduje s vami zadanymi faktami, takze som sa bud
> niekde pomylil, alebo je problem so zadanim. Ako velky je ten ventilator?
> balu

ventilator ma prumer cca 20cm a tech 150l/min na nem bylo psane, ovsem netusim
za jakych podminek by to mel dosahnout. Dale je v mistnosti jeste otevrene
okno o rozmerech cca 50cm x 50cm.

Nicmene co jsem potreboval, mam

Dekuji vsem diskutujicim za podnetne prispevky (zopakoval jsem si neco malo z
fyziky)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo