RE: Vypocet teploty v místnosti

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červenec 26 23:29:12 CEST 2005

Jenze ono zalezi hlavne na rodilu teplot vstupu a vystupu.
Pod nohama se mi vali teplomet co ma 2KW (ventilator 60W), tj. ten vzduch
musi uchladit 2 KW pri vstupni teplote 20 a vystupni asi tak
60 (menuzete pocitat teplotu spiraly, ale musite pocitat pouze
teplotu vzduchu).

Zasadnejsi problem je, ze pro vestsinu PC nesmi prekrocit okolni teplota
cca 35 st. C, ale kdyz maet v lete odpoledne vzduch o teplote 35 st. C,
tak uz nim prakticky nemuzete chladit, jelikoz potrebujete mit vystupni teplotu
z mistnosti na 35.

Takze zadne drama se nekona, spise udaj o ventilatoru opsal z vodniho cerpadla.
Uchladit 4KW neni problem, jen je treba mit bud tepelny spad, nebo klimatizaci
(si ten tepelny spad vytvorit).

Kdyz navrhuji RACKy, tak s ohledem na chlazeni tak, aby odolne komponenty
byly nahore (HUB, SWITCH, rele, ...) a nejmene odolne dole.
Tim padem mohu mit uprostred klidne 40 a jeste je to dobry, jelikoz
bezny SWITCH (nahore) je do 55, teoreticky mohu mit vystupni teplotu z RACKu
prave tech 55.

	Slavek