Citac - cejch

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Úterý Červenec 26 18:53:31 CEST 2005

No mne jde v podstate ne o oscilator k procesoru tedy kusovku, ale o "neco" co ma znamou frekvenci
kterou si zmerim a zjistim chybu sveho citace. A nasledne si mohu zmerit jiz
frekvenci kterou potrebuji znat a proste jen chybu pripocitam.
Vim, neni to moc vhodne ale bohuzel - nouze je nouze.

Hankovec