Nakup pristroju na ebay (generator, citac,...)?

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Pondělí Červenec 25 22:12:09 CEST 2005

Uz se mi parkrat stalo, ze jsem prihodil na aukci, ktera mela skoncit za
cca 10 vterin (merim cas na extra stopkach) a i presto mi to reklo, ze
aukce skoncila. Tech 30 vterin mi staci k tomu, abych prihodil max. mnou
akceptovatelnou sumu a nechal aukci doprihazovat podle ostatnich maxim
jinych zajemcu. Tech 30  vterin mi umozni jeste jednou tesne pred koncem
neco malo prihodit.
Jinak mala cca 2 mesice stara zkusenost z posilani platby na ucet do
zahranici pres KB. Poslani cca 1000 Kc me na poplatcich vyslo na 1350 kc
(byl jsem spatne informovan) Takze ted to vetsinou resim pres poslani
penez "cennym" psanim pomoci Ceske posty. (do nemecka za cca 80 kc) Ale
jen tem co maji nejmene 98 procent pozitivnich komentaru a po vzajemne
domluve.
Ted cekam na ucet na banka.seznam.cz abych vyzkousel paypal...tak uvidim.
M.