Jak resit samocinne prepinani preddelicek k citaci?

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Červenec 25 16:12:31 CEST 2005

Vzdyt v pocatku budete vyhodnocovat signal za nejvetsi delickou, takze k sumu lezoucimu z pomale se nedostanete. Pomaly signal stihne delit i ta rychla delicka, jen da pulz za dlouho, tak prepnete na delicku mensi.

JK