Nakup pristroju na ebay (generator, citac,...)?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Neděle Červenec 24 15:45:40 CEST 2005

Tak jsem se nechal zviklat zasilkovou sluzbou z USA a rozhodl jsem se, ze si dovybavim svuj bastl koutek a pokusim se na ebay koupit nejake pristroje.
V prvni fazi uvazuji o nejakem citaci a nejakem signalovem generatoru. Problem je, ze kdyz projizdim soucasnou nabidku na ebay tak si nejak neumim vybrat, respektive vybiram a pritom se pomalu sunu k pristrojum kolem 1000$, ktere se mi libi, ale na doma je neuziji. Daksi problem, je ze nedokazu odhadnout co je jeste dobra cena za dany pristroj.

Chci se proto zeptat zde pritomnych co pouzivaji respektive pokud uz na ebay tento sortiment nakopovali  jake pristroje zvolili.

Z generatoru me napriklad zaujal tento kousek nabytku, bohuzel chodi az od 200kHz
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=97198&item=7533396132&rd=1&ssPageName=WDVW