frezy lpkf

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Sobota Červenec 23 23:21:52 CEST 2005

Pred casem tady behala debata o tom kolik car muzete protahnout u DILu a
smd mezi nozkama.
Protoze nam ta freza dela problemy, vyfotil jsem desku kterou jsem delal
v patek a posilam to na jejich
support. V podstate jde o to, ze pokud delate jednostranny tisk, tak je
vsechno ok. Ovsem po otoceni tisku
je mi zahadou, jak je mozne, ze se tam objevi offset (ten jsem dostavil
prislusnym posunutim tistaku v programu tak,
aby byl konektor poradne sesazen) a pak jakysi divny tilt, ktery
zpusobi, ze na leve strane tisku je vse ok a na prave
je frezovani posunuto asi o 1 mm.
Kdo se chce podivat, obrazky jsou zde (jsou velke, protoze jsem
potreboval aby byly s velkym rozlisenim)

http://dejfson.home.solnet.ch/pcb1.jpg
http://dejfson.home.solnet.ch/pcb2.jpg

Tento problem nemame poprve, posilali jsme jim to v ramci opravi a oni
rekli ze s tim nic neni. Tolik k jejich supportu.
Zkousel jsem znovu instalovat sw s kalibracnimi daty, znovu vyvrtat
centrovaci diry a nic nepomohlo. Mozna je zde nekdo
kdo tu frezu pouziva a dovedl by poradit lepe nez lpkf support.

d.