CPLD a .OE

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Červenec 22 18:27:04 CEST 2005

Vystupy XC9536XL jsou take vstupy, a aby nemusely byt osetreny
(jelikoz jim prave plovouci uroven mezi log. stavy 0 a 1 nesvedci a
muze zpusobovat chybnou funkci), tak je tam v I/O strukture krabicka
Bus-Hold, ktera se snazi pres 50k odpor drzet vstup ve stavu, v
kterem se nachazi. U tristavove CMOS sbernice pak nepotrebujete
zakonceni, bus zustane viset tam, kde byl pred odpojenim. Vse je v
popisu vlastnosti rady XC95...XL.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz