OT (jen lehce): nakup pristroju na ebay

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Červenec 22 17:58:59 CEST 2005

Martin Hanek napsal(a):
> Dneska jsem trochu studoval ten PayPal. Je treba mit embosovanou kartu
> nebo tzv. Internet kartu (neni to karta, vlastne jen cislo, ktere
> pouzivate) - ma to napr. CSOB. Lide v CR zatim mohou pres PayPal jen
> platit, ne prijimat penize.
> Asi nejvyhodnejsi se mi zda zalozit ucet na http://banka.seznam.cz/ a
> objednat MC InternetCard. Je urcena pro placeni na netu. Ten ucet ma
> sice vyssi poplatky jinde, ale pokud to pouziju jen pro placeni na netu,
> tak vedeni je zdarma a za kartu 150,- Kc rocne. Semtam tam nasypu trochu
> [...]

Dekuji, dalsi cenna informace. O "internet karte" jsem pred casem slysel
  (bez jakychkoliv podrobnosti a uvedeni "kde, kdy, jak a za kolik") a
neco takoveho jsem mel pri svem puvodnim dotazu i na mysli, i kdyz jsem
to asi dostatecne presne nezformuloval... Jen mam podezreni, zda to (jak
je v kraji zlozvykem) nebudou striktne omezovat na nepodnikajici fyzicke
osoby, neboli tradicni dementni deleni typu v jednom pytli (tech
bohatych) je zivnostnik Vomacka z Horni Dolni spolu se Skoda Auto a v
druhem (chudaku) vsichni nepodnikajici...

--
Jirka