Mereni chybovosti RSxxx

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Červenec 22 16:59:26 CEST 2005

> Terminal mam, mel jsem namysli program ktery odesle po lince hramadu packetu
> a na druhe strane je stejny program zkontroluje a pripadne spocita chybove
> data.

Specialni program neznam, kdyz neco testuji tak pozaduji i urcite
specificke funkce takze mi kolega "sije" program na miru (casto neco z
toho pote pouzije i do finalniho programu). Ale muzete si pomoci treba
pomoci nejakeho dlouheho souboru (nejlepe txt ale neni podminkou),
terminalu ktery umi poslat soubor urcitym protokolem a nasledneho
porovnani prijateho a originalniho souboru (umi napriklad Total Commander).

Pavel