Informace z Biosu

Petr Reznicek Bdaem@seznam.cz
Pátek Červenec 22 16:02:19 CEST 2005

Omlouvám se, jestli tahle odpověď  nebude ve stejném vlákně, nějak sem nepřišel jak toho docílit...

Pokud vím, tak SPEEDFAN sice PWM regulaci používá, ale nikde jsem neodhalil možnost STABILIZACE teploty pomocí vetráčku. Viděl jsem pouze výpis teploty senzoru a možnost ruční změny otáček větráčku RPM, žádnej automat. Jestli sem se přehlíd, tak mě vyveďte z omylu, alespoň si ušetřím práci....

Díky

Puvodni  zprava  "Informace z Biosu" od "Petr Reznicek (hw-list na list.hw.cz)" z
22. července 2005, 14:16:13,
msgid:216.248-1249-146282564-1122034573 na seznam.cz (695 bajtu):

PR> Zdravím  konferenci,  chtěl  bych se zeptat, jestli se někdo nezabýval při
PR> programování  s  vyčítáním  informací  z  biosu.  Jestli  byste  mi  mohli
PR> doporučit nějaké zdroje byl bych vděčný, jelikož googlem sem nic kloudnýho
PR> nenašel.  Chtěl  bych  se pokusit pomocí informací z teplotních čidel, jež
PR> jsou  základní  deskou  (asus p4p800-E) naměřeny, automaticky řídit otáčky
PR> větáků.  Zkráceně něco podobného co dělá speedfan, ale u toho mi ale chybí
PR> automaciká regulace na požadovanou teplotu....

PR> Děkuji za veškeré tipy.
PR>                   P.Ř.

Myslim,  ze  prave  SpeedFan  ma  na  webu dobre popsanou svou funkcnost (ridi
otacky pomoci vycteni info o rychlosti z SMBus a naslednou PWM regulaci)...

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy