Beh PIC 12F629 z kondenzatoru v aute .. reseni?

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Červenec 22 11:17:15 CEST 2005

Dekuji za reakce.
Co se tyka proudovych narazu, jedna se mi spis o to, aby tato I spicka
"nerozhodila" napajeni pro MCU a ten se neresetoval.. Brzdove svetlo je
pouzito jako priklad, muze se jednat i o extra tlacitko, nicmene
podminky kam ma zarizeni byt nasazeno zustavaji stejne - auto, tzn.
vykyvy teplot a mozne spicky + ruseni v palubni siti.

Petr