Eagle a vrstva 200-bmp.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Červenec 22 10:26:06 CEST 2005

No ja bych to klidne nasvitil, ale poslal jsem to do jedny firmy co
delaji plosnaky a napsali mi ze na jejich fotoplotru to nejde udelat. V
jine mi doporucili, abych to dal do vstvy top. Asi zalezi na tom, jak
delaji predlohy. Ja myslel ze to na folii vytisknou, ale netusil jsem ze
plotrem.
Klidne to udelam jako knihovni prvek, ale nejsem si jisty ze to tam
naimportuju jako primo do plosnaku.

Martin Hanek