Eagle a vrstva 200-bmp.

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Červenec 22 10:02:17 CEST 2005

Pozor na to, vrstvy 1-16 jsou signalove a budou vam na to rvat
kontroly. Jestli neni lepsi to vysledne nasvitit spolecne se
signalovou vrstvou. Vytvorte si logo jako knihovni prvek, tim si
trochu pomuzete.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz