Ultra presne pristrojove zesilovace ?

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Červenec 22 07:31:04 CEST 2005

Uz jsem starej senilni dedek, ale v dobe meho mladi jsem si na
zajezde do SRN v roce 68 koupil tri kousky 2N3055, 100Watovy
transistor a chtel jsem si taky stavet stowatovy zesilovac.
Problem byl, ze mi nikdo neporadil a ja se v tech snech jen placal.

Nechte je at se ptaji. Co je horsi, ze se tu obcas objevi znalecke
rady typu "kapacitor" a ty chudaky co se v tom placaji totalne
zblnou. Techto rad je tu s casem cim dale tim mene, diky bohu.

Hugo KOTTAS