Ultra presne pristrojove zesilovace ?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červenec 22 00:00:45 CEST 2005

spatne nie je nic a je vyborne ze sa pytate. Dokonca su tu ludia, ktori
vam vedia kvalifikovane poradit. Treba sa ale zamyslet nad tym co tu
niekto spominal, 98% prace je priviest merane napatie na vstup
prevodnika a pokial chcete pristroj, ktory bude mat skutocne pozadovanu
presnost tak ho
a) ak ste iniciativny zaciatocnik co ma chut sa ucit: doma jednoducho
nepostavite, lebo nemate dostatocne skusenosti ani vybavenie.
Konferencia vam nepomoze, lebo na to naozaj treba vlastne dlhorocne
skusenosti. Nakoniec dojdete na to, ze takuto presnost vlastne ani
nepotrebujete.
b) ak ste profesional s dostatocnymi skusenostami: doma stavat nebudete,
lebo ked za okalibrovany prostroj zaplatite $1000 nie je dovod nic
stavat a pod tuto cenu sa to vlastne ani neda.
Je dobre si na zaciatok postavit dosiahnutelne ciele, lebo sklamanie z
neuspechu cloveka lahko odradi od dalsej prace.
balu