Ultra presne pristrojove zesilovace ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červenec 21 23:04:14 CEST 2005

No,

ale zase by bylo hezké chápat to jako výzvu a sestavit k tomu 24
bitovému převodníku nějaký vstup.
Pokud by to bylo publikováno jako Open Hardware, docela by to pomohlo
fůře lidí, co se snaží měřit napětí pomocí tak přesného převodníku.
Nechtěl by se toho nějaký analogový guru ujmout ? Já se čestně přiznám,
že tohle neumím.

Zdraví PavelK