Ultra presne pristrojove zesilovace ?

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červenec 21 22:23:44 CEST 2005

paci sa mi ale ten pristup. Opakuje sa to tu tak kazde 2 mesiace.
"Mam v sufliku 24 bitovy prevodnik tak ku nemu postavim 7 miestny
multimeter. Bude tam graficky LCD, pripojenie k PC cez rs232, logovanie
nameranych hodnot, zobrazenie grafov, automaticke zapnutie kavovaru, ked
je napatie vyssie ako +4.54287V. Uz mi chyba len operak na vstupe. Co
pouzit?" :-)))