OT (jen lehce): nakup pristroju na ebay

Snail Instruments snail@iol.cz
Čtvrtek Červenec 21 15:10:45 CEST 2005

Me inkasuje kreditni karty zprostredkujici firma, ale podle jejich
informaci to funguje tak, ze pri objednavce se na kreditni karte zablokuje
odpovidajici suma, ale nestrhne se z uctu. (Pokud je kreditka precerpana,
neda se uz patrne castka zablokovat.) Kdyz objednavku vyridim a oznacim
jako odeslanou, teprve pak se zablokovane penize inkasuji.

J. Hanzal