Vytáčení čísel

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 21 13:39:20 CEST 2005

Určitě by to šlo vyřešit jen s MCU anebo kombinací MCU s dekodérem (nebo spíš kodérem) tónové volby - ten šváb, co je v telefonu a jednotlivý čudliky převádí na ten tón. Ta druhá možnost má výhodu v tom, že program pro MCU by byl fakt jednoduchý a zvládnul bych ho snad i já ;)

Přesný označení toho švábu na tónovou volbu nevim, ale myslim, že přes vyhledávání na webu GESu nebo GME se snad něco najde...

P.K.