Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Červenec 21 13:26:02 CEST 2005

Ale jak uz psal p. Hanzl - ten email nic neresi. Emailu si muzu
zalozit 100 denne a nejsou se mnou nijak svazane - takze kdyz se budu
chovat neseriozne, neni na mne metr... Kdezto kreditek mivaj lidi
omezeny pocet (takze jde neseriozni osobu efektivne odstrihnout) a
navic psychologicky efekt toho, ze jsem nekde prokazan svoji
kreditkou... Dalsim aspektem je i to, ze pres cislo kreditky je clovek
identifikovatelny i "pravni cestou"...
Marek