DVB-T do STA

Martin Zaruba swz@volny.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:20:37 CEST 2005

velmi dobre. Pokud jste to nemel moznost posoudit, dam Vam nekam par vterin
ke stazeni, abyste mohl porovnat kvalitu.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: <mjfox@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 21, 2005 8:59 AM
Subject: Re: DVB-T do STA

Ad 3) PC karty jsou nachylnejsi k ruseni - to znamena, ze obraz muze
vypadavat? BTW. jaky mate set-top-box (znacku, typ, spokojenost)?

Ad 5) Vcera jsem pokusne zkousel nahrat kus videa z TV karty (analogove) do
MPEGu (720x576), 21,5 minuty zabralo cca 1,1GB (myslite ze je to dobry
vysledek?), kvalita subjektivne dobra - samozrejme na 17" monitoru pri
rozliseni 1024x768 a koukani z 30cm si vsimnete kosticek (pri rychlejsich
zmenach), ale na TV by to asi tolik videt nebylo. Software co jsem pouzil je
Intervideo Winproducer (dostal jsem ho ke grafice s VIVO). Jaky to ma datovy
tok nebo dalsi technicke podrobnosti, to nevim, ten SW to neumoznuje zadat,
jen vybrat z prednastavenych profilu (DVD, 1/2 DVD, 1/4 DVD, PC MPEG atd.).

P.K.